Szállítás bárhová HU, SR és CR területén

Hogyan reklamálhatom a megrendelést?

A virágok nem beszélnek, de ettől függetlenül óvatosan közelítjük meg őket. Minden megrendelést amint megkapunk ,ellenőrzünk és szigorú szabályokat követünk a csokrok megkötésekor és a tényleges csomagolás során. A kézbesítőkkel normán felüli megállapodásokkal rendelkezünk, de mivel a mi munkánk az emberekről szól, időnként előfordulhatnak hibák. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy megoldjuk a problémákat, ezért ha valami "rosszul sült el" a rendelésében, kérjük, olvassa el a visszaküldési szabályzatunkat.

Hogyan reklamálni virágajándékot?

Ha a virágok sérülten érkeznek, a kapott árut azonnal, legkésőbb az átvételt követő napon reklamálni kell.

A probléma szóbeli leírása mellett a reklamált áruról készült fényképet is el kell küldeni a info@viragbox.hu címre, hogy a reklamációt objektíven értékelni lehessen. Ezt követően megvizsgáljuk a panaszt és telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt az eredményről. Ezzel egyidejűleg megállapodunk Önnel a panasz megoldásának módjáról. Igyekszünk azonnal, de legkésőbb a kért fényképek benyújtásától számított 30 napon belül válaszolni.

A panaszokat munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között, telefonon a 0915 848 400-as telefonszámon, vagy e-mailben a info@viragbox.hu címen kezelik.

Visszalépés a szerződéstől - kiegészítő termékek

A vásárló az áru átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül jogosult az adásvételi szerződéstől elállni a távértékesítés keretében történő termékértékesítés vagy távollevők között nyújtott szolgáltatásnyújtás során a fogyasztóvédelemről szóló 102/2014. számú törvény (a továbbiakban: távértékesítés keretében történő fogyasztóvédelemről szóló törvény) 7 §-ban foglaltaknak megfelelően, illetőleg a szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés vagy a nem tárgyi adathordozón átadott elektronikus tartalom szolgáltatására vonatkozó szerződés megkötésének napjától, ha az eladó időben és megfelelően teljesítette a távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről szóló törvény 3. szakasza szerinti tájékoztatási kötelezettségeit.

Az áru visszaküldésének költségei az Ügyfelet terhelik. A vásárlóknak azt tanácsoljuk, hogy előzetesen értesítsék az üzemeltetőt e-mailben vagy telefonon, megadva azt a számlaszámot, amelyre az árut vásárolták.

Az összeget 14 napon belül a vevőnek a vevő által megjelölt számlára történő banki átutalással visszautaljuk, kivéve, ha az üzemeltetővel másként nem állapodtak meg. Hitelkártyával történő fizetés esetén a pénzt az üzemeltető és az érintett bank közötti hitelkártya-elfogadási szerződés feltételeinek megfelelően térítik vissza. A § 7., 6 szakaszának A távértékesítésről szóló fogyasztóvédelmi törvény értelmében a vevő nem állhat el olyan szerződéstől, amelynek feltételei:

  • a szolgáltatás nyújtása, ha a szolgáltatás nyújtását az ügyfél hozzájárulásával kezdték meg, a szolgáltatás teljes körűen teljesült és az ügyfelet megfelelően tájékoztatták arról, hogy a hozzájárulás kifejezése révén az ügyfél elveszíti a szerződéstől való elállás jogát a szolgáltatás teljes körű nyújtását követően.
  • a vevő egyedi igényei szerint készült áruk vagy kifejezetten egy vevőnek szánt áruk, illetve olyan áruk értékesítése, amelyek tulajdonságaik miatt nem küldhetők vissza.

A fogyasztói jogviták alternatív vitarendezéséről és egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló 391/2015. sz. törvény 2016. február 1-jén lép hatályba. A törvény célja, hogy új lehetőséget teremtsen a fogyasztók számára, hogy gyorsan, hatékonyan, kevésbé formálisan és mindenekelőtt ingyenesen vagy minimális költséggel rendezzék vitájukat az eladóval. Ennek célja, hogy a fogyasztó és az eladó között békés megoldás, illetve megállapodás szülessen a jogvita rendezésére, amely, ha mindkét fél egyetért annak szövegével, kötelező erejű jogalapot képez. Az alternatív vitarendezési szervek a Hálózati Iparszabályozási Hivatal, az Elektronikus Hírközlési és Postai Szolgáltatások Szabályozási Hivatala és a Szlovák Kereskedelmi Ellenőrzési Felügyelet . Ezen túlmenően a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet az úgynevezett fennmaradt szerv pozíciójában van, ami azt jelenti, hogy olyan viták rendezésére is jogosult lesz, amelyek esetében más szervek hatásköre nincs meghatározva, kivéve a pénzügyi szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződésekből eredő vitákat.
Az alternatív vitarendezési szervek listája megtalálható a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján - www.mhsr.sk.



Köszönjük, hogy elküldte nekünk visszajelzését. Panaszát gondosan kiértékeljük és tájékoztatjuk Önt annak megoldásáról. Értékes információforrás számunkra. Önnek köszönhetően folyamatosan javíthatjuk szolgáltatásainkat. Még egyszer köszönöm.